LA NOSTRA RAÓ D’EXISTIR

EL NOSTRE OBJECTIU ÉS PROMOURE LA NATACIÓ I SOBRETOT DONAR A CONÈIXER I ESTENDRE LA PRÀCTICA D’AQUEST ESPORT, TANT A PISCINA COM EN AIGÜES OBERTES, POTENCIANT EL SEU DESENVOLUPAMENT ENTRE LA POBLACIÓ, I ALHORA SENSIBILITZAR DE LA IMPORTÀNCIA DEL RESPECTE CAP AL NOSTRE ENTORN.

ENTORN

PALAMÓS, UBICAT AL BELL MIG DE LA COSTA BRAVA EMPORDANESA ESTÀ SITUAT EN UN ENTORN PRIVILEGIAT DE NATURA I CLIMA. COM A POBLE MARÍTIM DEDICAT A LA PESCA I AL TURISME TÉ UNA ÀMPLIA OFERTA D’ACTIVITATS AQUÀTIQUES. NOSALTRES COM A CLUB VOLEM DONAR A TOTES AQUELLES PERSONES QUE HO DESITGIN LA OPORTUNITAT DE CONÈIXER I GAUDIR DELS NOSTRES MERAVELLOSOS RACONS.

EL CLUB

AQUEST CLUB PRETÉN SER EL FIL CONDUCTOR ENTRE LA NATACIÓ I LES PERSONES QUE VULGUIN PRACTICAR-LA, AMB LA FINALITAT DE CREAR ESCOLA I FER QUE ELS NOSTRES NENS I NENES CREIXIN AMB L’ESTIMA PER AQUEST ESPORT, SENSE EXCEPCIONS, FENT DE LA INCLUSIÓ LA NOSTRA EINA DE TREBALL PRIORITÀRIA, MANTENINT CONTACTE DIRECTE I CREANT SINÈRGIES AMB LES INSTITUCIONS, ORGANISMES I INFRAESTRUCTURES JA EXISTENTS.

ACTUALMENT EL NOSTRE CLUB DISPOSA DE SECCIÓ DE NATACIÓ A PISCINA , SECCIÓ DE NATACIÓ AIGÜES OBERTES I SECCIÓ DE SURF.

EN RESUM, VOLEM SER UNA ENTITAT ESPORTIVA PRÒPIA DINS DEL POBLE, OBERTA A TOTHOM I ENCARREGADA DE GUIAR LES ACTIVITATS AQUÀTIQUES, INCLOENT-HI LA COMPETICIÓ I ELS ESDEVENIMENTS REGULATS I ORGANITZATS.

Practica esport

Aprèn a treballar en equip, gaudeix de la Natura i de descomptes especials.

federacio catalana de natacio

El Club Natació Palamós, una entitat adherida a la Federació Catalana de Natació

Activitats aigües obertes

LES NOSTRES ACTIVITAS D’ AIGÜES OBERTES, A TOTS NIVELLS, VAN DIRIGIDES A TOTES AQUELLES PERSONES QUE VULGUIN GAUDIR DEL MAR I GUANYAR AUTONOMIA, PRACTICANT ESPORT A L’AIRE LLIURE, DURANT L’ESTIU , ES REALITZARAN DURANT ELS MESOS JUNY , JULIOL I AGOST I SETEMBRE .

HEM ESCOLLIT LA PLATJA DE LA FOSCA , JA QUE ÉS UNA DE LES CALES, AMB MÉS DIVERSITAT DE FONS MARÍ, I PERMET L’ACCÉS DE SORTIDES I ENTRADES DES DEL MAR A QUALSEVOL PUNT DE LA COSTA, UNA DE LES PRIORITATS SERÀ EL CONTACTE AMB LA NATURA AIXÍ QUE LES CLASSES, A PART DE L’AIGUA ES FARAN A L’AIRE LLIURE, AMB MOLT RESPECTE I SENSIBILITZACIÓ CAP AL MEDI AMBIENT, I EXTREMANT LES MESURES DE SANITAT SANITÀRIES NECESSÀRIES.

Escola de natació del Club Natació Palamós

Descobreix la natació amb nosaltres.

AL CLUB NATACIÓ PALAMÓS FOMENTEM L’ESPORT I LA SALUT A TRAVÉS DE LA PRÀCTICA DE LA NATACIÓ. T’OFERIM LA POSSIBILITAT D’APRENDRE, PRACTICAR, PERFECCIONAR I COMPETIR, TANT A PISCINA COM AL MAR. EL MEDI AQUÀTIC ÉS LA NOSTRA RAÓ D’ESSER I UN BON LLOC PER APRENDRE A SER I GAUDIR.

• • ABANS DE FER LA INSCRIPCIÓ CAL CONFIRMAR DISPONIBILITAT DEL GRUP ENVIANT UN MAIL A cnpalamos@gmail.com
    • PODREU OBTENIR EL PREU DE DESCOMPTE SOCI , SI US TROBEU EN QUALSEVOL D’AQUESTES SITUACIONS:
    – SOCIS CLUB NATACIÓ PALAMÓS
    – SOCIS CLUB ESPORTIU PALAMÓS ( GYM)
    – SI INSCRIVIU 2 CURSETISTES O MÉS DE LA MATEIXA FAMÍLIA
    – SI JA SOU CURSETISTES I RENOVEU L’ETAPA
    RECOMANEM TRAMITAR LLICÈNCIA FEDERATIVA A TOTS ELS NENS I NENS DE L’ESCOLA DE COMPETICIÓ. PODEU DEMANAR INFORMACIÓ PER TRAMITAR-LA AL cnpalamos@gmail.com

RAW

ECO SURF

RAW SURFCLUB ÉS LA SECCIÓ DE SURF DEL CLUB DE NATACIÓ PALAMÓS. ES TRACTA D’UN PROJECTE LOCAL CENTRAT EN LA DESCOBERTA DEL SURF A PALAMÓS AL BELL MIG DE LA COSTA BRAVA.

PENSAT COM UN PUNT DEE REUNIÓ PER TOTS ELS AMANTS DEL MAR.

OFERIM ACTIVITATS PER EXPERIMENTAR TOTS ELS BENEFICIS D’AQUEST ESPORT. ELS NOSTRES CURSOS, ES CARACTERITZEN PER INTEGRAR DINÀMIQUES QUE FOMENTEN EL COMPROMÍS AMB EL MEDI, MENTRE GAUDIM DE CASA NOSTRA.