EL CLUB

CLUB NATACIÓ PALAMÓS

club natacio palamos

La nostra raó d’existir

EL NOSTRE OBJECTIU ÉS PROMOURE LA NATACIÓ I SOBRETOT DONAR A CONÈIXER I ESTENDRE LA PRÀCTICA D’AQUEST ESPORT, TANT A PISCINA COM EN AIGÜES OBERTES, POTENCIANT EL SEU DESENVOLUPAMENT ENTRE LA POBLACIÓ, I ALHORA SENSIBILITZAR DE LA IMPORTÀNCIA DEL RESPECTE CAP AL NOSTRE ENTORN.

Entorn

PALAMÓS, UBICAT AL BELL MIG DE LA COSTA BRAVA EMPORDANESA ESTÀ SITUAT EN UN ENTORN PRIVILEGIAT DE NATURA I CLIMA. COM A POBLE MARÍTIM DEDICAT A LA PESCA I AL TURISME TÉ UNA ÀMPLIA OFERTA D’ACTIVITATS AQUÀTIQUES. NOSALTRES COM A CLUB VOLEM DONAR A TOTES AQUELLES PERSONES QUE HO DESITGIN LA OPORTUNITAT DE CONÈIXER I GAUDIR DELS NOSTRES MERAVELLOSOS RACONS.

El club

AQUEST CLUB PRETÉN SER EL FIL CONDUCTOR ENTRE LA NATACIÓ I LES PERSONES QUE VULGUIN PRACTICAR-LA, AMB LA FINALITAT DE CREAR ESCOLA I FER QUE ELS NOSTRES NENS I NENES CREIXIN AMB L’ESTIMA PER AQUEST ESPORT, SENSE EXCEPCIONS, FENT DE LA INCLUSIÓ LA NOSTRA EINA DE TREBALL PRIORITÀRIA, MANTENINT CONTACTE DIRECTE I CREANT SINÈRGIES AMB LES INSTITUCIONS, ORGANISMES I INFRAESTRUCTURES JA EXISTENTS.

ACTUALMENT EL NOSTRE CLUB DISPOSA DE SECCIÓ DE NATACIÓ A PISCINA , SECCIÓ DE NATACIÓ AIGÜES OBERTES I SECCIÓ DE SURF.
EN RESUM, VOLEM SER UNA ENTITAT ESPORTIVA PRÒPIA DINS DEL POBLE, OBERTA A TOTHOM I ENCARREGADA DE GUIAR LES ACTIVITATS AQUÀTIQUES, INCLOENT-HI LA COMPETICIÓ I ELS ESDEVENIMENTS REGULATS I ORGANITZATS.

EL CLUB NATACIÓ PALAMÓS ÉS UNA ENTITAT ADHERIDA A LA FEDERACIÓ CATALANA DE NATACIÓ

federacio catalana de natacio