Quota Soci

Quota Soci Club Natació Palamós

Categoria:

Avantatges de ser Soci:
● Participar en totes les activitats organitzades pel Club i les seves seccions, sortides en aigües obertes amb assegurança, clínics, audiovisuals…
● Disposar d’assessorament mensual, acompanyament i seguiment dels nostres tècnics especialitzats d’aquest esport.
Obtenir preus especials i descomptes, assessorament tècnic, cursos a piscina i a mar , travessies , material esportiu, productes naturals , serveis de fisioteràpia, centres d’estètica, lloguer de kayaks, restauració , com molts d’altres serveis.
● Tramitació de llicències federatives i preus especials en proves d’esforç físic.

Quota Soci
La quota de Soci és de 40€ anuals. El Pagament d’alta com de renovació de la quota s’ha de realitzar mitjançant la web : https://www.clubnataciopalamos.cat/ncp/producte/quota-soci/
( el Justificant que us emet la web serà la vostra justificació de soci)

Per més informació contactan’s al cnpalamos@gmail.com i ens posarem en contacte amb tu lo més aviat possible.