XEC REGAL LOT 2 LLANTERNES LED PEDRAFORCA

19,99 Impostos inclosos

El producte es recull a la seu del Club Natació Palamós presentant el XEC REGAL descarregable.

Categoria:

Descripció

El xec només es pot descarregar una sola vegada, i l’enllaç de descàrrega caduca en un dia.

Lot 2 Llanternes Pedraforca ®

Llanterna PEDRAFORCA® amb una potència màxima de 1.000 lúmens per a una visió clara i detallada a la nit.

Fabricada en alumini d’alta resistència, aquest model ofereix un grau de protecció contra l’aigua i la pols IP44 , grau que garanteix el perfecte funcionament i segellat en cas d’immersió d’almenys 1 metre durant més de 30 minuts. Incorpora llum estroboscopic per a senyallització d’emergència.

Llum LED XM-L T6 amb una vida útil de més de 50.000 hores.

La llanterna Pedraforca TCFL 1000 AURORA funciona amb 3 piles AAA  (No incloses )amb una duració de fins a 50 hores.

Característiques:

• Potència màxima de 1.000 lúmens.
    • Bombeta: LED XM-L T6
    • 5 modes d’il·luminació: Alt/ Mitjà / Baix / Estroboscòpia / S.O.S.
    • Autonomia fins a 50 hores.
    • Font d’alimentació: 3 pilles AAA. No incloses
    • Grau de protecció IP44.
    • Zoom.
    • Alta resistència a l’aigua i la pols.
    • Material: Alumini.
  • Mides :
    • Pes aproximat de 100 g.