RAW ECO SURF CLUB

Raw Surfclub és un projecte basat en potenciar l’esport i el mar en la nostra rutina diària. A les nostres sessions oferim la possibilitat d’entrar en total contacte amb la natura, sentir i experimentar tots els beneficis d’aquest esport, d’una manera supervisadas i amb material adequat a cada nivell. Essent el mar el nostre àmbit de treball, ens sembla essencial completar els nostres cursos i sessions, amb activitats relacionades amb la conscienciació i sensibilització mediambiental. Convertint-se Raw en un espai de trobada i assemblea per la comunitat surfista i tots aquells que en volen formar part.

LES NOSTRES

SESSIONS

CONTINGUT

• Conèixer la nostra costa, secrets, fauna i preservació del medi.
  • Entendre el mar (corrents, vents, formació de les onades, marees etc.)
  • Conèixer les normes de prioritat / seguretat
  • Entrar i sortir correctament de l’aigua

CADA SESSIÓ

• SORRA: Introducció del surf/paddle surf. Escalfament, dinàmiques d’equilibri i força.
  • AIGUA: Sortida en Paddle, reconeixement del medi, millora de la tècnica.
  • ECO: Cada sessió inclourà una petita reflexió pràctica sobre l’impacte al medi.

FEDERA’T AMB NOSALTRES

INICI 4 DE JULIOL FINS A 8 DE SETEMBRE

federacio catalana de surf

FORMEM PART DE LA FEDERACIÓ CATALANA DE SURF. ÉS PER AIXÒ QUE ELS NOSTRES USUARIS GAUDEIXEN DE PREUS ESPECIALS PER EN LES LLICÈNCIES.

• ASSEGURANÇA D’ACCIDENTS I DE RESPONSABILITAT CIVIL A TOT EL TERRITORI ESPANYOL.
  • OFERTES I PROMOCIONS EN ELS ESTABLIMENTS ADHERITS A LA FEDERACIÓ.
  • DONARÀS SUPORT AL CLUB I A LA FEDERACIÓ CATALANA DE SURF PER TAL DE CONTINUAR TREBALLANT EN EL DESENVOLUPAMENT DEL SURF A CATALUNYA.

TARIFES ANUALS

• Majors 18 – 30,00€